Política de devolucións
1. DEVOLUCIÓNS
En Ceibe queremos que a súa experiencia de compra sexa a máis satisfactoria, para que poida devolver aqueles produtos que non cumpriron as súas expectativas nun prazo de 10 días naturais dende a recepción do seu pedido. Despois deste período, por desgraza non podemos ofrecerlle ningún reembolso nin cambio polos artigos comprados. (*) Ver excepcións
O seu artigo debe estar sen usar e nas mesmas condicións que o recibiu. Tamén é necesario un xustificante de compra.
Para comezar a devolución do seu produto, póñase en contacto connosco enviando un correo electrónico a soporte@somosceibe.es indicando:
1. Número de pedido
2. Nome e apelidos
3. Artigos e unidades a devolver
4. Motivo da devolución
Recibirá a nosa confirmación nun prazo de 48-72 horas cun enderezo de envío e os pasos a seguir para continuar coa devolución.
Será responsable de pagar os seus propios gastos de envío para devolver o seu artigo. Os gastos de envío non son reembolsables.
Se estás enviando un artigo de alto valor, debes considerar usar un servizo de envío rastrexable ou mercar un seguro de envío. Non podemos garantir que recibiremos o teu artigo.
Pódense facer excepcións nas que só se conceden reembolsos parciais, se é o caso e por acordo previo por correo electrónico:
- Calquera elemento que non estea no seu estado orixinal, estea danado ou lle falten pezas por motivos non debidos ao noso erro.
- Calquera artigo devolto máis de 10 días despois da entrega.
(*) Non aceptamos a devolución de:
- Tarxetas regalo.
- Produtos descargables.
2. DANOS NA ENTREGA
Se o teu pedido resulta danado durante o transporte, non o abras e infórmanos o mesmo día da recepción no correo electrónico de atención ao cliente soporte@somosceibe.es indicando a anomalía.
Recomendámosche que comprobes que o envase do produto coincide co que pediches (tamaño, modelo, cor ...).
3. REEMBOLSOS
Despois de recibir e inspeccionar o seu artigo de devolución, enviarémoslle un correo electrónico para notificarlle a aprobación ou rexeitamento do seu reembolso. Se se aproba, procesarase o seu reembolso e aplicarase automaticamente un crédito polo valor do artigo devolto ao seu método de pago orixinal.
Se non recibiu o reembolso: primeiro comprobe os datos da súa conta bancaria. A continuación, póñase en contacto co seu banco ou a súa empresa de tarxeta de crédito / método de pago; pode levar un tempo antes de que se publique oficialmente o reembolso.
Se fixeches todo isto e aínda non recibiches o teu reembolso, ponte en contacto connosco en soporte@somosceibe.es
4. CAMBIOS OU SUBTITUCIÓNS
Os elementos só se substitúen se están defectuosos ou danados. Para iso envíanos un correo electrónico a soporte@somosceibe.es